Et moderne markedsføringsbyrå bruker AI-verktøy for å effektivisere og forbedre markedsføringen. Her er de viktigste verktøyene.
I månedens innlegg er vi så heldige å presentere et gjesteinnlegg om markedsføringsledelse av Charlotte Stedheim.
Googles AI Overviews endrer hvordan vi søker, men betyr det at SEO må endres? Ifølge Google selv er svaret enklere enn du tror.
Se hvordan et populært nettsted med 1,7 millioner i trafikk ble bannlyst og fjernet fra Google.
Se hvordan Petco la til negative søkeord, noe som resulterte i en månedlig besparelse på 80 000 kr og en 12 % økning i klikkfrekvens.
Har sosiale medier mistet glansen i Norge? Markedsfører Nicolai Andersen mener mulighetene fortsatt er store.
Se hvordan kvalitetspoeng i Google Ads kan gi deg et overtak – selv mot store konkurrenter.
Se hva som ble mest søkt på Google i Norge. Få oversikten over de mest besøkte nettsidene og andre interessante innsikter.
Google står overfor en dom for å ha misbrukt sin monopolstilling. Vi ser på konsekvensene og hvordan AI kan endre fremtidens søkemotor.
Skroll til toppen